måndag 19 september 2011

Pa besok pa regionkontoret i Dar es Salaam!

Hej halla!

Som ny kommunikator pa Internationella Institutet har jag formanen att redan efter en och en halv manad fa aka till vart regionkontor i Dar es Salaam. Jag kommer vara pa plats i Ostafrika i sex veckor for att se hur verksamheten fungerar har. Jag kommer att resa runt inom Tanzania, i Kenya och Burundi och besoka olika partners och se hur de rent praktiskt arbetar.

Jag kom igar morse och har hunnit gora mig lite hemmastadd i lagenheten och se mig runt i de narmaste omgivningarna.

Redan imorgon, tisdag, kommer jag och Gunnar, som ar regionchef pa kontoret i Dar es Salaam att resa till Iringa, dar vi kommer besoka nagra olika projekt. Resan kommer ta hela dagen, da vi aker bil 50 mil.

Jag ser valdigt mycket fram emot min vistelse har och kommer halla er sa uppdaterade det gar med tanke pa resande, tillgang till strom och internet.

Ha det gott sa hors vi!

/Camilla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar